A hatékony marketing alapjai című szakmai workshopunk előadója, Várszegi Anita, a Next Big Thing alapítója, előadásában kiemelte, hogy a vállalkozóknak hogyan kell megtalálni az ideális vásárlóikat, és milyen csatornákon keresztül érdemes a kommunikációt bonyolítani. Első lépésként, mielőtt hozzákezdünk a stratégiát megtervezni, fontos, hogy tudjuk mi a marketing célja és mire szeretnénk ezt felhasználni.

Az értékesítés során mindenképp érdemes fókuszálnunk a honnan, mit, kinek, hol és hogyan folyamatra; láttatni kell magunkat, a vállalkozásunkat. Elengedhetetlen a termék, vagy szolgáltatás meghatározása, az, hogy mitől különleges, továbbá a célcsoport ismerete és meg kell határozni a csatornákat, amin keresztül értékesítünk. Szükséges a pontos cél ismerete, valamint, hogy mindezt hogyan érjük el.

A workshop végén a résztvevők egy nagyon érdekes esettanulmányt is megismerhettek, ami arról szólt, hogy hogyan sikerült felépíteni egy teltházas tanfolyamot szinte a nulláról, mennyi bevételt termelve ezzel tulajdonosának optimális marketing költségek mellett.

A jó hangulatú és bizalmas légkörben a vállalkozók egymást segítve keresték a válaszokat problémáikra, elmondták ők hol hibáztak és milyen tanulságot vontak le ezekből.
Zárásként, céljaik megvalósításához előadónktól feladatokat is kaptak résztvevőink.

                  

A hatékony marketing alapjai címmel zajlott workshop irodánkban