Sokunkban felmerül a kérdés, hogy vajon nyáron hirdessük-e cégünket, szolgáltatásainkat? Vajon nyáron mindenki csak a nyaralásra spórol és a nyaralásra költ? Ha mindenki a tengerpartos képeket nézi a facebookon, TikTok-on vajon eljut-e hozzájuk a mi facebook hirdetésünk? Érdemes-e erre pénzt költeni?
A Rákosmenti Vállalkozásfejlesztési Iroda tanácsadója Puczkó Ádám az alábbiakat javasolja:
„Igen költsünk, mert a folyamatos megjelenésnek meghatározó szerepe van vállalkozásunk online jelenlétében. Természetesen a B2C vállalkozások – akiknek célközönsége a magánszemélyek köre – tapasztalhatnak visszaesést a rendelések/megbízások tekintetében a nyári időszak alatt. Ugyanakkor a folyamatos jelenlét, ebben az időszakban is fontos, érdemes ilyenkor akár egy csökkentett költségkerettel futtatni hirdetéseinket.”
Szükséges időt és energiát fordítani – hogy csak az alapoknál kezdjük – például egy honlap fenntartásában és üzemeltetésében. Kell, hogy legyen cégünknek saját weblap és facebook oldala, még akkor is, ha csak egyfajta szolgáltatást nyújtunk. Továbbá a termékeinket, szolgáltatásainkat hirdetnünk is kell. Talán nyáron több időnk van átgondolni azt, mit és hogyan kívánunk láttatni.
Ha Ön ebben bizonytalan, akkor keresse fel Budapesten a 17. kerületben működő vállalkozásfejlesztési irodánkat, az RV17 Irodát és kérjen személyes konzultációt ONLINE JELENLÉT TANÁCSADÓNKNÁL. Irodánk nyáron 8-17-ig, szeptembertől pedig 8-20-ig nyitva áll Ön előtt, ha vállalkozást tervezne, vagy működtet. Közösségi tereinkben inspirálódhat, kiváló coworking légkör fogadja itt Rákosmentén!
További információt a 06-1-920-1027 telefonszámon vagy a www.rv17.hu honlapon talál.
#onlinejelenlét #marketing #hirdessnyáronis