Egy vállalkozás márkája védjegy. Név, ami kötelez: elsősorban a vállalkozót a minőségre, másodszor a vásárlót a hűségre. A márka egy címke a vállalkozásodon, rajta az adatok, hogy mitől vagy több, jobb, más, mint a többiek. Ha így megjelölöd magad, azzal az ügyfeleidnek segítesz, hogy a tömegben felismerjenek, megjegyezzenek, és majd később téged keressenek újra.
Márkát építeni akkor is elengedhetetlen, ha kiváló a terméked, mert nem elég önmagában egy jó termék vagy szolgáltatás. Látszódni kell. A márkád alapozza meg a vállalkozásod hitelességét, és ha jól építkezel, akkor a márkád a vásárló számára biztosíték lesz a minőségre. Egy sikeres és erős márkával már bátran kínálhatod drágábban a termékedet, mert mindig a márka erőssége határozza meg az árat. Az állandó és igényes vevők pedig a hiteles és drága terméket fogják választani az olcsóbb helyett.
Első lépésként pontosan meg kell tudnod határozni az ügyfeleidet, azután meg kell ismerned őket, és meg kell tudnod őket szólítani. Ha ismered a vásárlóidat, az igényeikkel is tisztában leszel. Így elérve őket, majd a terméked kiválósága folytán a tapasztalatszerzésük is a hitelességedet támasztja majd alá.
Ezután már csak a lojalitást kell erősíteni az ügyfélben, a cégedben pedig a küldetést, és a brand rajongókra fog találni, ha az értékeidhez továbbra is hűen tartod magad. Ne feledd: a márkahűség nálad kezdődik!
Ha szeretnél még többet hallani erről, gyere el az RV17 közösségi iroda Lépéselőnyben a vállalkozásod workshop-sorozat első előadására október 1-jén, melynek témája a márkaépítés, és az előadó Pozsgai Anita közgazdász, tréner lesz a segítségedre.
Részvételi szándékodat az info@rv17.hu címen vagy a +36 1 920 1027 telefonszámon tudod előre jelezni.
www.rv17.hu #építsmárkát #lépéselőnybenavállalkozásod #workshop #branding