
Vállalkozóként gyakran csak a termék vagy szolgáltatás jellemzőire vagy az értékesítési célkitűzésekre összpontosítunk. Piackutatással és adatelemzéssel igyekszünk megismerni a vevőinket, és a napi rutin során sokan hajlamosak elfelejteni a legfontosabb kérdéseket: mire van szükségük az ügyfeleknek és hogyan látnak minket a vevők?
A jó kommunikációs készség és tárgyalóképesség már nem elég ahhoz, hogy ügyfeleink igényeit kielégítsük. A vevőink az online csatornákon várnak ránk, és nemcsak a termék érdekli őket. A megfelelő kapcsolódást és párbeszédet követően egy újabb vásárlás garanciája az ügyfélkezelésben rejlik. Érdemes hosszú távra tervezni a vevőiddel való kapcsolatépítést, és mindig kérj visszajelzést az ügyféltől!
A cégvezetők néha feleslegesnek ítélik azokat a feladatokat, melyek az értékesítést készítik elő, ilyenek lehetnek a marketingterv kidolgozása, azok megvitatása a kollégákkal, utánkövetés és ellenőrzés, tréningek és ügyfélszolgálati tevékenységek. Érdemes megalapozni ezzel az értékesítési folyamatot, hogy elégedetten elmondhassuk: a cégünk jól szervezett, átlátható a működése, rendben haladnak a dolgok, tudjuk ki mivel foglalkozik, nem kell kapkodni és nem kell állandóan azon aggódnunk, épp mit kell elintézni, hogy semmit ne felejtsünk el?
A hatékony és sikeres értékesítés megoldandó feladatai:
- értékesítési utak kiválasztása és ennek részleteit meghatározni
- az értékesítési rendszer kialakítása (forma, irányítás, feladatok meghatározása)
- a szükséges logisztikai rendszer kialakítása
A Te vállalkozásodban működnek ezek vagy szeretnél változtatni a dolgokon? Mindenképpen számítunk a jelenlétedre a március 19-i Üzleti klubon. A program ingyenes, de kérjük, hogy előzetesen jelezd felénk részvételi szándékodat!
www.rv17.hu info@rv17.hu +36 1 920 1027 #hatékonyértékesítés #üzletiklub #ingyenesértékesítésigyorstalpaló #ajándékprogramvállalkozóknak