
Saját márkát építeni arról szól, hogy vállalkozásoddal kapcsolatban meghatározod a következőket:
- ki vagyok?
- hogyan ismerjenek fel a piacon?
- hogyan különbözteted meg magadat a versenytársaktól?
Érték alapon a megbízhatóság és a minőség képviselésével pozitív érzelmeket társíthatsz a termékedhez, a vásárlói élmény megteremtésével és az újbóli vásárlásra ösztönzéssel pedig nemcsak az értékesítés növekedését, de a márkahűséget is erősítheted.
Miért van szükség márkaépítésre? Egyrészt a hitelesség megalapozása miatt, és hogy lojális vásárlókat találj, és meg is tudd őket tartani. Mivel a túltelített piacon segít kitűnni, ezáltal hozzájárul céged sikerességéhez is.
Az erős márkához vezető lépések:
- határozd meg a célközönségedet
- fogalmazd meg a küldetésedet
- mondd el, hogy miben vagy más
- teremtsd meg az arculatodat
- meséld el a történedet
- teremts szeretetmárkát
Mindezek után kutasd fel és használd rendszeresen a Te kommunikációs csatornáidat, mellyel el tudod érni a célközönségedet! Ebben hatékony eszközeid lehetnek a tartalommarketing, keresőoptimalizálás, közösségi média, e-mail marketing vagy a fizetett kampányok.
A fogyasztók az online térben keresik a vásárlás lehetőségét, sőt már ők is ezen a felületen hallatják a hangjukat. Igényük van arra, hogy a cégek megszólítsák őket. Te is tedd azt! Ne feledd: az eredmények nem fognak azonnal megjelenni. Egy hosszú folyamat során fogod megtapasztalni azt, hogy az ismertséged növekszik, és ugyanígy fog emelkedni a pozitív megítélésed, a vásárlóid hűsége és céged hosszú távú sikere. Költségeid pedig a választott stratégia alapján, a tervezett tevékenységektől és a vállalkozásod céljaitól függően a piaci körülmények szerint alakulnak majd, de a befektetésed hosszú távon meg fog térülni.
A Lépéselőnyben a vállalkozásod workshop-sorozat április 4-i programja a márkaépítésről fog szólni. További részletekért keresd kollégáinkat az info@rv17.hu címen!
www.rv17.hu #márkaépítés #lépéselőnybenavállalkozásod